مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اجرای مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خبرداد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد.

مسعود حمیدی نژاد با اشاره به برنامه متعدد آموزش و پرورش در راستای گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز گفت: مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه دانش آموز خوزستانی در ۱۱ رشته مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد، ادامه داد: مرحله آموزشگاهی به عنوان نخستین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی است که توسط مدارس به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم، گفت: براساس برنامه ریزی‌ها ۱۳ محفل انس با قرآن متمرکز استانی، ۴۰ محفل منطقه‌ای و شهرستانی، ۶۴ محفل قرآنی در مراکز دارالقرآن با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

آقای حمیدی نژاد در عین حال با تاکید بر توجه سند تحول بنیادین به آموزش‌های قرآن و تبیین سیره اهل بیت، ادامه داد: بنابر توصیه‌ها هر آموزشگاه یک محفل انس با قرآن را با بهره گیری از ظرفیت‌های همان آموزشگاه به اجرا در خواهد آورد.

او همچنین به برپایی به نشست‌های بصیرتی اشاره کرد و گفت: نشست‌هایی با موضوع آشنایی با سیره علمی و عملی امام حسن عسکری علیه السلام، نشست‌های مهدویت و نشست‌های سیره فاطمی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.